Založ si blog

Archív: november, 2011

p. Radičová, unáhlili ste sa s odvolaním Galka

Krátka odbočka. Paradox, zhoda okolností , neviem, jednoducho som si poznámky k tomuto článku písal reklamným perom strany Smer, ktoré som zobral známemu zo stola s poznámkou – ty si ako mohol vstúpiť do Smeru??? Na čo mi odpovedal – som mohol radšej vstúpiť do h…na. A v tomto fekálnom duchu sa bude niesť celý článok. Ako viete, som fanúšikom […]

Pokračovanie článku

Milí moji spoludiskutujúci, viete že ja som ľavičiar ale nemám koho voliť?

Môj pôvod je robotnícky,ľavicový. Starý otec zo Stredného Slovenska bol pracovitý všestranný komunista, ktorý drel tak 14 hodín denne. Z toho nemalú časť pre obec, samozrejme bez nároku na odmenu. Počas letných prázdnin nútil pracovať pre obec aj svoje deti, pre krajšiu budúcnosť. Ktorej fakt čestne veril do konca svojho skromného života. Druhý starý otec bol celý […]

Pokračovanie článku

Koho Vám pripomína táto kreslená postavička? : -)

Minule som pozeral rozprávku, Rodinka úžasných a v pamäti mi utkvel chlapček, ktorý akokeby jednému politikovi z oka vypadol. Čo do „interiéru“, čo do „exteriéru“. Bol to červenovlasý chlapček , ktorý veľmi chcel pomáhať hlavnému hrdinovi a sám sa nim stať. Byť obdivovaný, milovaný. Žiaľ jeho charakterové vlastnosti ho k tomu […]

Pokračovanie článku

O 5 min 12, moja srdcovka Kažimír a pochopenie vysokých preferencií strany Smer

Pozorne, s malými nutnými prestávkami som si pozrel reláciu O 5 minút 12 a Na telo, s Miklošom a tragikomickou postavičkou Petrom Kažimírom, kde som pochopil , prečo strana Smer, má preferencie cez 35% .. Je to rétorikou a argumentáciou strany Smer a „slabou“ oponentúrou opozície. Poďme ale teraz konkrétne k jednotlivým krokom, prečo p. Kažimír a strana Smer […]

Pokračovanie článku

Igor Matovič, neťahaj prosím do strany politické mŕtvoly

Igor, keď som sa dopočul, že rozmýšľaš nad poskytnutím miesta pre KDS, tak mi prešiel mráz po chrbte. Je to proti tvojej filozofii, ktorej fandím, že strana bude poskladaná z odborníkov. Že rezort hospodárstva bude konečne viesť namakaný profík, trebárs stavár s ekonomickým vzdelaním a nie nejaký reklamný „mág“ alebo vystrašené bábkové jahniatko .. Že […]

Pokračovanie článku
Tankom Abrams sa na Ukrajine nedarí. Vyskúšajú ruskú korytnačiu taktiku?

Tankom Abrams sa na Ukrajine nedarí. Vyskúšajú ruskú korytnačiu taktiku?

28.04.2024 06:00

Ukrajina dostala od USA 31 tankov Abrams M1A1. O päť už prišla a ďalšie tri boli poškodené.

ONLINE: Syrskyj: Naša situácia sa zhoršuje. Ukrajina dúfa, že americká pomoc to zvráti

ONLINE: Syrskyj: Naša situácia sa zhoršuje. Ukrajina dúfa, že americká pomoc to zvráti

28.04.2024 07:15

Ukrajina očakáva, že zahraničná vojenská pomoc vrátane munície a zbraní pomôže zvrátiť situáciu na frontoch v Bachmute a Avdijivke aj v iných oblastiach.

Poľský minister: Západ má na výber, či porazí Rusko na Ukrajine alebo na poľských hraniciach

Poľský minister: Západ má na výber, či porazí Rusko na Ukrajine alebo na poľských hraniciach

28.04.2024 12:48

Sikorski tvrdí, že keby Putin vyhral, bol by ako Hitler. Zmocnil by sa priemyslu a Ukrajincov by poslal bojovať ďalej na západ.

Získa Slovensko všetkých 6,4 miliárd z plánu obnovy? Úradníci vládu kritizujú, Fico sa spolieha na nové zákony

Získa Slovensko všetkých 6,4 miliárd z plánu obnovy? Úradníci vládu kritizujú, Fico sa spolieha na nové zákony

28.04.2024 06:00

Najviac omeškaných míľnikov a problémov s implementáciou opatrení majú rezorty zdravotníctva, spravodlivosti a životného prostredia či vnútra. Slovensko môže prísť o miliardy eur.

peter333

"Radšej budem nenávidený za to, čo som, ako milovaný za to, čo nie som" - André Gidea

Štatistiky blogu

Počet článkov: 33
Celková čítanosť: 83609x
Priemerná čítanosť článkov: 2534x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy