Založ si blog

Miklošove drísty o šetrení

Reagujem na článok –  Mikloš rušil IT projekty, podľa neho boli eldorádom,

kde Ivan vcelku popravde poukazuje na krutý fakt, že Ficovci počas vládnutia rozkrádali na všetkých frontoch a to spôsobom, ktorý nie je vlastný ani ruskej mafii…

 

Ale donekonečna poukazovať nestačí..

Pán Mikloš, na tých zlodejských zmluvách sú predsa podpisy ľudí, čo vec dohodli…

Ako som už nespočetkrát  napísal, tí ľudia majú sedieť v  base…

Ako je fajn odhalovať oberzlodejstvá Ficovej vlády, predtým Mečiarovej …

Ale ked nie sú potrestaní tí primitívni zlodeji roky rokúce, niečo tu nie je v poriadku …

Buď ste neschopní alebo kradnete tiež…

Nič iné mi z toho nevychádza…

Ak nebudú potrestané veľké ryby v tomto volebnom období, viac Vás voliť nebudem …

Ako asi 8 z 10 v mojom okolí ….

PS:

Dostal som ponuku od jedného ITčkára, Ficovho verného  dodávateľa … Prišla mi cena 255.000 Euro…

Som sa ho opýtal, či si chce z tejto zákazky zabezpečit letovisko vedľa Slotu…

Po dni mi prišla odpoveď…

Výpočtár sa pomýlil, rátal akokeby pre štátnu zákazku. Cena je v skutočnosti 60.000 Euro ale dá sa dohodnúť…

Pre Ficovcov – cena bola o viac ako 4x nižšia.Myslím tú neštátnu.


Prečo zajtra (25. 11. 2014) sa zúčastním na Pochode proti korupcii.

24.11.2014

1. Finančný rozmer Korupcia je vo výške 1 miliardy za rok. Ak to prerátam na moju 4 člennú rodinu, zmizne nám ročne z peňaženky cca 200 €. To máme 100 rožkov, 20 masiel, 20 pív, 5 kg hovädzej roštenky, 10 kg ovocia, 10 kg zeleniny, kilo kávy a jedno lego pre decká. K tomu ak zoberieme hordu úradníkov a nadspotrebu štátu ako takého, zmizne mi z peňaženky ďalších [...]

Asi ako vyzeral prejav pred rozpočtom na rok 2015.

16.10.2014

Tak Vás tu všetkých dnes vítam, skôr ako sa pustíme do práce, dovoľte krátky úvod. Väčšina z nás, ako tu sedíme, netuší ako sa pracuje inak ako vlastnou hlavou, netuší čo je to žiť z priemernej mzdy, bývať v 2 izbovom paneláku, chodiť na dovolenky na rodičovskú chalupu. Zvykli sme si na určitý štandard a nie je tajomstvom, že ten nadštandard sme si vybudovali zo [...]

Poistenci Dôvery, prekazte prosím megakšeft politikovi a jeho sponzorovi.

04.11.2012

A vráťte sa do VšZP. Úvodom by som chcel povedať, že súhlasím s Ficom v jednom. Súkromné poisťovne si nemajú čo vytvárať zisk z peňazí, ktoré my musíme povinne odvádzať. Ak MUSÍME, tak v tom prípade si poisťovňa NESMIE. Nech si zisk vytvára doplnkovými pripoisteniami. Napr. že Vás zaočkuje sestrička s pevným guľatým zadkom. Že Vás popočúva doktor, ktorý [...]

Fico, Kmec

Peniaze z plánu obnovy môžu byť podľa Fica štartom veľkých modernizačných programov

26.04.2024 13:54

Premiér Robert Fico to uviedol po pracovnom stretnutí s podpredsedom vlády SR pre Plán obnovy a odolnosti a využívania eurofondov Petrom Kmecom.

SR Bratislava RTVS protestný pochod BAX

PS organizuje ďalší protest, vláda podľa hnutia valcuje Slovensko po vzore autokratov

26.04.2024 13:30

Hlavnou témou protestu je boj proti ovládnutiu RTVS.

Andrej Danko, semafor

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43, aktualizované: 13:04

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Antony Blinken / Si Ťin-pching /

USA a Čína musia byť partnermi, vyhlásil prezident Si na stretnutí s Blinkenom

26.04.2024 12:24

Americký minister zahraničných vecí, ktorý v piatok končí návštevu Číny, predtým rokoval so svojím čínskym náprotivkom Wang Iom viac ako päť a pol hodiny.

peter333

"Radšej budem nenávidený za to, čo som, ako milovaný za to, čo nie som" - André Gidea

Štatistiky blogu

Počet článkov: 33
Celková čítanosť: 83565x
Priemerná čítanosť článkov: 2532x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy