Značka SDKÚ je mŕtva.

18. mája 2012, peter333, Nezaradené

Keď vidím tu kŕčovitú snahu oživiť zašlú slávu SDKU , strany, ktorej som pravidelne dával svoj hlas, nedá mi sa k tejto téme nevyjadriť..

V krátkosti a jednoznačne.

Značka je o image, pocitoch , goodwille, symboloch.

A tie sú v spojitosti s SDKÚ už naveky negatívne zapísané.

SDKÚ už nikdy neprekročí tieň  5-6%, keďže príliš, príliš veľa zlého a nevyriešeného sa spája s touto značkou.

Aj keby hlavný symbol tejto značky Dzurinda, už nikdy nevytrčil svoju preafektovanú tváričku na kameru, ostávajú tu trpká pachuť korupcie, zlodejiny a zápach zmoknutej Gorily.

Je to márna snaha.

Ako keby farmaceutická firma chcela ďalej predávať liek na nádchu, ktorej vedľajšie účinky spôsobujú slepotu.

Akokeby mliekarenská firma tlačila na pulty mlieko, ktoré vyzerá a chutí ako kyslá voda.

Akokeby pivárenska firma neoblomne ponúkala štamgastom pivo s príchuťou robotníckej ponožky.

 

Milé dámy, milí páni z SDKÚ, p.Žitňanská, p.Frešo, pravda je taká, že z latríny  obývačku už nikdy neurobíte.