p. Radičová, unáhlili ste sa s odvolaním Galka

23. novembra 2011, peter333, Nezaradené

Krátka odbočka.

Paradox, zhoda okolností , neviem, jednoducho som si poznámky k tomuto článku písal reklamným perom strany Smer, ktoré som zobral známemu zo stola s poznámkou –  ty si ako mohol vstúpiť do Smeru??? Na čo mi odpovedal – som mohol radšej vstúpiť do h…na.

A v tomto fekálnom duchu sa bude niesť celý článok.

Ako viete, som fanúšikom p.Radičovej, žial, s jej postupom v prípade odvolania Galka nemôžem vonkoncom súhlasiť.

Dokonca tento postup sa mi zdá „silno“ podozrivý.

Prečo také náhle, okamžité odvolanie, bez možnosti obhajoby odvolanej strany ? Bok po boku s Gašparovičom?

Možností  je viacero.

1. Zlosť, že bola Radičová odpočúvaná. Myslím, že to nie je pre ňu smerodajné, nedisponuje mužskou vlastnosťou zvanou ješitnosť a nemyslím, že ma za ušami ako jej najväčší politický kritik.

2. Nostalgia, náklonnosť k novinárom. Tento argument má určitu váhu, keďže Radičová je silne prodemokraticky orientovaná a jej bývalý manžel patril tiež na druhú stranu rieky, ako je ona teraz. Ale tento argument tiež nie je rozhodujúci.

3. SDKÚ. Tu mám pocit, že prihorieva najviac. SDKÚ má stále nejaké páky na Radičovú, že narýchlo zachránila niečo, čo poriadne smrdí. Neviem o čo ide, ale dúfam, že pravda čím skôr vyjde napovrch.

4. Jej blízka osoba je v niečom namočená. Musím len  veriť, že osoba, ktorá je pre mňa spolu s Lipšicom synonymom antikorupcie a čestnosti  v najvyšších kruhoch, nekryje podvody. To by bolo pre mňa absolútne rozčarovanie a poriadna robotnícko-roľnícka facka.

5. Etika a zásadovosť. Určite áno, ale ako správna gazdinka by mala vedieť, že na tričko, zašpinené olejom nestačí vlažná voda z potoka.

Žial, chybu urobil aj Galko. Na latrínu, zaliatu fekáliami po samý vrch po SDKÚ a Smere prišiel sám, s jedným vedrom a poltopánkami.

ALE.

Ale okrem tohoto mečiarovskodzurindovskoficovského zatuchnutého smradu, ktorý sa šíri Slovenskom už cez 20 rokov, začínam vetriť svieži  vánok.

Vánok, ktorý prinášajú ľudia, ktorí sa neboja vojsť priamo do tých fekálií a vedro po vedre túto žumpu vyčerpávať.

Zaťiaľ je ich tam pár.

Ale možno ľudia pochopia, že čím skôr sa táto žumpa vyčerpá, tým skôr bude čistý vzduch a pomôžu týmto odvážlivcom.

Nech je čistejšie.

Na Slovensku. V mestách. Na dedine. U nich doma.

Ľubo, dík za tvoju prácu na ministerstve a hlavne, nedaj sa strhnúť drukujúcou špinavou väčšinou v politike.