Moja fikcia – Debata Mikiho a Róberta pred reláciou o 5 minút 12

31. októbra 2011, peter333, Nezaradené

R: „Česť práci pán preceda“

M: „Čau Robo, ideme na to?“

R: „Jasné.. Koľko sme už neboli spolu pred obecenstvom?“

M: „Fúú, Robo, počítam tak 5-6 rokov“

R: “ Ak nie viac“

M: „Tak čo ako sa dohodneme? Bez špinavostí, necháme kauzy kauzami?“

R: “ Som ti chcel akurát navrhnúť, nie je  dôvod..“

M: “ Veď to poznáš, každý niečo chce, hlavne že je to v starých koľajach“

R: “ Veď to … Chvalabohu, že Ivet bola odídená, začala sa moc vŕtať vo veciach“.

M: “ Mi hovor,  som ju už nemohol ani cítiť.. Dobre sme to vymysleli“.

R: “ Ty mne, ja tebe, ved to poznáš? :-)“

M: „Určite.. Len musíme ešte zahamovať toho inkvizítora z KDH, začína byť moc iniciatívny“

R: „Miki, to je tvoja parketa, tam ja nemám páky“

M: „Robím na tom. Jedného iniciatívneho blbca sa zbavíš a druhý ti prikvitne. Staré dobré časy sú preč mám pocit.“

R: „Ja si dávam na to pozor, kdejakého čestného snaživca si k telu nepustím a ak vystrkuje rožky, viem ako ho spacifikovať“.

M: „Ok už musíme ísť..  dohoda platí, len makro mikro ukazovatele, ľudia aj tak ho..o tomu rozumejú „

R: „No veď mi hovor. Pred desiatimi minútami som dostal tieto čísla, prd do o nich viem a kecaj hodinu o nich“

M: „Mne to Ivan vysvetľoval, ale poznáš ma, ja radšej také filozofické témy.“

R: „Samozrejme, tak v štúdiu, drž sa.“

M: „Aj ty, čau.“